Aktiesnakken — Juni 2016
-
Så har Mols Linien underskrevet aftalen om sejladsen til bornholm. http://www.business.dk/transport/mols-linien-har-langt-om-laenge-sikrede-sig-faergesejlads-til-bornholm
-
Videocom D2H (VDTH) er en vanvittig virksomhed, der handles til forbavsende små multipler. De tilbyder sattelit-TV på det Indiske marked. De har formået at tage markedsandele fra 9 % i 2012 til 21 % i 2016. Annual revenue pr. user er steget fra 150 til 220 i perioden 2013-2016. Kundetilgangen er steget i samme periode steget med en CAGR på 21 %, revenue CAGR 36 %, EBITDA CAGR 118 %!
Hvad mon sådan en virksomhed handles til? -
Under 6 x den forventede EBITDA for det netop begyndte regnskabsår! Hvad overser jeg? Formentlig ikke noget. Markedsværdi på knap 4,3 mia. DKK. Virksomheden er derfor en meget underanalyseret og mangler analytikerdækning. Omsætningen i aktien er heller ikke fantastisk, men bestemt til at handle i. Jeg mener at det er en fantastisk value/vækst-case. Se deres investorpræsentationer.
-
God morgen.

-
Tak for tip Mojo.

-
Tesla køber Solarcity. Underlig handel og markedet kan ikke lide det
-
Men måske hvis man tager to firmaer med underskud og kombinerer dem vil de give overskud?
-
Også min tanke 89.
-
Hugo Games falder 18 % her til morgen. Hvad jeg lige kan fange, så skyldes det en aktieudvidelse på 20.000.000 stk til en pris på 0,50 DKK/stk.
-
Et andet sted læser jeg en pris på 1,50 DKK/stk...
-
Tilbage til 0 % for dagen
. Det gik hurtigt.. -
Den er så illikvid. Stil gerne spørgsmål til ledelsen. Vi har Q&A i morgen.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind