Aktiesnakken — Juni 2016
-
For som det ser ud nu, giver de et udbytte svarende til ~8,5% af aktiekursen (4,78kr) og deres mål iflg. årsrapporten er at nå op på 5kr i udbytte over de næste år. Så hvis man er til de lidt mere "kedelige" aktier så er Nordea værd at kigge på i mine øjne
-
Jeg tror ikke, du skal være bange for, at de sløjfer udbyttet. Nordea er flere gange blevet kaldt en kapitalfond, netop fordi de har så meget fokus på aktionærerne og et højt udbytte.
-
Banker plejer også at være gode til at skaffe indtjening andre steder, hvis fx renterne er lave. De lave renter er uden tvivl gift for bankerne, men de formår i stedet at flytte en stor del af kundernes opsparinger over i investeringsbeviser. Derudover er der også i nuværende kursleje indregnet lave renter i flere år. Jeg har ikke selv bankaktier, og jeg skal heller ikke have det med min korte tidshorisont. Hvis jeg havde en tidshorisont på minimum 5 år, så ville jeg bestemt kigge efter banker.
-
God morgen.

-
God morgen

-
JacobP..Det gik nu meget godt med laks i dag.

-
Bullx3 mv er for dem der kender værktøjerne. Giver 2-3 gange tab eller gevinster. Ikke for os der kørere mere sikker og langsigtet
-
God morgen.

-
God morgen

-
Bedre detailsalg i Tyskland: http://www.proinvestor.com/investornyt/379877/tyskland-detailsalg-steg-mere-end-ventet-i-maj
-
Tak skal du have Roxi..Jeg sender takken videre til de suveræne skribenter.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind