Aktiesnakken — Juni 2016
-
Handlen i Japan er lukket ned.
-
-
God Morgen og tillykke til dem der har guld aktier de vil vel hoppe sydpå i dag
-
og bookmakerne skal nok poppe et par flasker champagne i dag. Det er en god dag for dem

-
Godeftermiddag. Vil det ikke være en dobbelt effekt vi vil se på de britiske aktier? Pundet styrtdykker, så det bliver billigere at handle derovre. Derudover, så falder aktierne med samme styrke. Er vurderingen at det bliver ekstra billige engelske aktier?
-
Jeg tror de fleste her er lange i sine invisteringer i Genmab, men vi ved casen er intakt og kursen kommer igen og end det bliver med tiden. Vi kan ikke nå at gøre noget nu, så sluk skærmen og lad dem der vil panikke gøre det på den konkurrende kanal..
-
Jeg skal ikke have brittiske aktier. Jeg tror, de er mere tilbøjelig til at kunne falde igennem længere tid og have svært ved at stige pga. usikkerheden. Jeg tror, resten af Europa får en kold tyrker indtil engang i næste uge, hvor det stabiliseres, og så må vi se, hvor hurtigt vi kan komme igen. Usikkerheden om hvordan britterne klare sig er markant større end resten af de europæiske lande.
-
Godmorgen.. eller rettere sagt forfærdelig morgen. Fra nu af - og det næste lange stykke tid...sid på hænderne !
-
Aldrig har udtrykket sidde på hænderne været så aktuelt som i denne situation
Stopper folk med at spise Laks eller siger de fint når lægen siger de ikke kan få kræft behandling pga. brexit ? Nej det tror jeg ikke. Jeg sidder på mine hænder 
-
Damm det er godt at være fattig var overbevist om UK blev og ville derfor købe H+H som speculation. Den må falde som et anker i dag fra starten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind