Aktiesnakken — Juni 2016
-
-
Ovenpå Q&A skulle jeg lige ind og tjekke, hvor meget respons der kom, da Ronaldo reklamerede for spillet d. 10/6. 89.000 likes og 1065 delinger. Man kan ikke sige andet, end at reklamen kommer vidt omkring.
-
Det er fra Facebook. Der er formentlig også reklame på Twitter, Instagram og hvad det ellers hedder - men nok i mindre grad.
-
Ulmeister1...Downloads går rigtig godt. Ratingen hos Google på 4,7 er den bedste et mobilspil har fået forstår jeg.
-
Er sammen med mit analytikerteam ved at lave en analyse på virksomheden.
-
Ronaldo har 200 millioner følgere på Facebook. Spillet kommer på hans side hver 14. dag.
-
Ja, jeg kunne forstå den rating er god. Jeg har kun haft kort tid til at kigge på selskabet de seneste dage. Jeg havde lidt svært ved at finde andet end spil i samme genre som Ronaldo, da jeg søgte i AppStore. God kvalitet, men de spil jeg fik prøvet, de var meget ens udover en anden figur. Henrik nævnte et par stykker i Q&A, som jeg kort har prøvet. Det er nogle helt andre spil, men stadigvæk kategorien af små og enkle spil. Så det blev til et lille frimærke i dag.
-
Ser frem til analysen. Hvor bringer i den?
-
Ok..Husk at emi-kursen er 1,5. Du kan vist købe tegningsretter til den.
-
Disclaimer: Jeg har ikke aktier i selskabet.
-
Jeg gik blot ind med et par tusinde aktier, da jeg netop ikke har stor erfaring med aktier i selskaber, der laver en emission. Men når man allerede i går kender prisen på tegningsretterne, bør prisen så ikke være reguleret, så den svarer til emissionskursen + prisen for tegningsretterne? Måske ikke helt reguleret i en illikvid aktie som denne.
-
Tror at de "gamle" aktier har nogle tegningsrettigheder. Derfor holder de på dem.
-
Ja, dem der har ejet aktierne indtil i går tildeles tegningsretter. Men er det almindeligt, at man ser aktien sive i tiden efter, indtil den rammer omkring emissionskursen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Desværre har jeg dårligt hjerte, ligesom Smedegaard