Aktiesnakken — April 2016
-
Jeg må nu også give dig, at du fik timet dit entry ret godt... Jeg var så uheldig, at sælge mit bull-certifikat på x3 4 timer inden markedet lukkede og nyheden kom frem... Vil du synes, at genmabs nuværende kurs på ~902 er et fint entry? Den kan jo godt være en smule volatil efter sådanne nyheder, og bør jeg måske bare afvente et lille dyk, før jeg køber op, eller ville dette være for risikabelt, da ingen lover, at den dykker før opgang?
-
Avocet Mining i Norge...Underholdende og farlig.

-
Velkommen til sommerfugle og Den Fattige.

-
nohope jeg giver dig ret. ingen vil købe aktier hvor sælger har option på at købe tilbage. Udover dette hørte vi jo, at det var hedgefonde som tog tabet, da den røg under 750. Det var Michael Voss udlægning på det store fald
-
Velkommen til [email protected], Henrik.bjoern og davidstubbings.

-
Velkommen til GagaInvest.

-
Som jeg har forstået det på analyser, er dette meget vigtigt og positivt for Novo. Lover godt for mandagens handel
-
På mystisk vis har en salgs anbefaling sat sig på Nordfyn.co?! Kan det slettes? Er ren novice i den case...
-
God morgen.

-
Velkommen til Sebastian1999 og Mark Bjerre.

-
Velkommen til Topahx.

-
Velkommen til KDF og Finnsta i Zealand Pharma Q&A.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind