Aktiesnakken — Oktober 2015
-
godmorgen derude
-
God morgen.

-
Det er dette hersom kan gøre RTX en af fremtidens vindere: http://www.proinvestor.com/investornyt/287228/internet-of-things-vil-forandre-dit-arbejdsliv-hurtigere-end-du-tror
-
Enig i, at IOT kan forandre meget. Hvad der set fra en teknologi-interesseret persons anskuelse er helt galt er total mangel på indblik i sikkerhed. Selv et Smart-TV vil jeg ikke have. Det er helt grotesk, at producenterne ignorerer det big time.
-
Enig TG.

-
Velkommen til Dirach96.

-
Det bliver vildt, hørte om det fra en CEO her i week-enden med over 100.000 ansatte om IOT, de er klar. Du vil få din egen "robot" via telefonen, der kan målrette alt hvad du foretager dig og virksomheder kan f.eks. når du er 50 meter fra deres butik sende reklamer og tilbud mod personer der passer til deres profil eller tilbudsprofil. I biografen kan din personlige robot(telefonen) fortælle dig at det er tid til at gå på toilettet da der de næste 10 min. ingen væsentlige ting sker i filmen.
-
Mcjean, tror du folk vil godtage en chip i kroppen i nærmeste fremtid? Personligt er jeg lidt kritisk, da folk altid selv vil være meget kritiske overfor det. Jeg tror, det roligt skal præsenteres i meget basale udgaver, før det kan blive lanceret i dets 'fulde potentiale'.
-
- og derudover har jeg set nok science fiction film etc. til at kende til nogle af konsekvenserne ved det

- og derudover har jeg set nok science fiction film etc. til at kende til nogle af konsekvenserne ved det
-
Tjah chippen er forudsagt gennem flere generationer af bl.a. nwo fans og de har ret den kommer det er kun et spørgsmål om tid, men om det skyldes NWO eller udvikling skal jeg lade være usagt. Den findes allerede i USA og bliver reklameret for i medierne. Når teknologien lige om lidt er udviklet nok så vil folk strømme til butikkerne fordi folk agere på angst. Chippen vil guide dem mth. til sygdomstegn i kroppen og rollingerne forsvinder ikke uden de kan spores, teenagerne kan du holde styr etc.
-
Men det vil være frivilligt indtil nogle politikere om 30 år fortæller at det skal alle nyfødte have for det redder liv og hjælper politiet og så skide være med den individuelle frihed som ellers er selve fundamentet for friheden og demokratiet. Stasi vil minde om en spejderforening i forhold til kontrolmuligheder i fremtiden og det er folket selv der vil bare vendt og se.
-
godt brølt, McJean. Teknologi kan hjælpe os og gøre det godt, men når det OGSÅ kan anvendes til overvågning / ensretning, så bliver jeg genstridig og ønsker mig stentavler og kuglepenne igen

-
-
Velkommen til Michael Goldbech og SimonV.

-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind