Aktiesnakken — August 2015
-
Jeg bruger nordea investor, og der er der vist ikke mulighed for trailing stop - kan være jeg stille og roligt skal til at skifte en anden 'platform'.
-
Velkommen til stockpickr1.

-
God morgen.

-
Vestas: Shortposition mindskes: http://marketnews.dk/artikel/19/30618/amerikansk_investeringsselskab_reducerer_shortposition.html
-
TDC ude med bob-bob regnskab.
-
Ellers en stille dag på regnskabsfronten.
-
Bioporto er vist også ude.
-
Er det ikke nogle positive bemærkninger omkring FDA, partnere m.m?
-
God formiddag folkens
-
Hej TG.

-
PREC forsætter op. Denne båret af privates køb. Jeg kører med stramt stoploss.
-
Hvor stramt stoploss kører du med?
-
Lige nu har jeg lagt det i kurs 6,05. Har giga frimærke i disse dage.
-
Min position startede med at fylde ca 4,5% af PF men er nu oppe på 7,3%. Ser du ikke en ulempe med stoploss, fordi hvis den hurtig falder også rebouncer, så har man soglt sin position og er tvunget til evt at købe op igen, det har i hvertfald været min problematik med at bruge stoploss tidligere.
-
Jeg har tjent så meget på mine positioner i Biometri i år, at jeg hellere vil beskytte min profit og så acceptere at jeg i et vist omfang kan mindste nogle fremtidige stigninger.
-
Fair

-
Regnskaberne for PREC og FING d. 18. og 20. august er åbenbart triggere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind