Aktiesnakken — Juli 2015
-
jeg solgte faktisk mine Protector for nylig, bare ment som en midlertidig omplacering - at skidtet så falder mens jeg er ude er rent held (bare hvis der var en enkelt der skulle være i tvivl)
-
TA-mæssigt ser Protector ikke for godt ud på den korte bane
-
Der kan vel komme lidt usikkerhed i forbindelse med det lykkedes at rulle konceptet ud i England?
-
Ja, det tænker jeg også. Hvor nemt er det at penetrere et nyt marked. Det er jo ikke en dyr aktie, men det kræver vel noget opmærksomhed fra ledelsen
-
den er jo også steget meget, men mon ikke den retter sig igen hvis de kan holde dampen oppe? jeg tror det
-
Tror jeg også. Det forventede udbytte er pænt, de har vækst og aktien er billig på nøgletal. Jeg har mine i pensionerne og børnenes depoter
-
jeg skal næsten helt sikkert også have dem igen, så kan de ligge i pensionen ved siden af mine nyindkøbte 3M
-
Hvad ser du i 3M - do tell
-
en udbytte aristokrat der har fået lidt tæsk på det sidste
-
de har dog ikke lavet andet end at hæve udbyttet de sidste +20 år
-
og jeg læste et sted at i en gennemsnitlig amerikansk husstand er der omkring 300 produkter fra 3M
-
det ekstra interessante er dog i mine øjne at ca. halvdelen af deres produkter ikke eksisterede for 5 år siden - så det er ikke en virksomhed der ståpr stille
-
man kommer faktisk nok ikke meget længere væk i spektret over investeringer end fra 5X Bull til 3M
-
Precise...Bang. Nu står slaget så om kurs 4
-
kan ikke lige finde det nu, men mener de har omkring 17.000 forskellige varer på hylderne, men kig selv her: http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/3M-Company/Information/AboutUs/WhoWeAre/
-
@BoP: tak for orientering. Du er meget diversificeret i dit valg af investeringsemner

-
der er også forskel på portionsstørrelserne ...
-
PREC..4.07 Utroligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind