Aktiesnakken — Maj 2015
-
United Rentals: sakset fra AktieInfo: CEO Michael Kneeland udtalte ordene 'a little softer' om maj måneds tal i forhold til det pænt Q1. Det har så fået et nervøst marked (rentestigninger forude) til at tage lidt gevinst.
-
Genmab over 600 og Exiqon over 13 så er det vidst det man kalder en god weekend

-

-
Bruger ingen af dem - men jeg ved, at DeGiro, pt ikke indberetter til skat, hvilket er en ulempe for de, der handler ofte, og selv må gøre dette. Omvendt er især deres USA-gebyrer meget lave. Så lavere pris hos DeGiro, og lavere service-niveau - i min optik. Vh.
-
Exiqon og biotek har det vel helt ok pt. ? Så AU købte Zealand Pharma idag.
-
AU er meget bull på Zealand. Bekræfter Sanofi at de vil bruge voucheren på Lixilan over for FDA, så får vi nok em yderligere flot stigning i aktien.
-
Kursmål 190 kroner
-
et frimærke i pensionen er nok ikke det dummeste
-
Det bliver dejligt den da og hvis - der ruller penge ind fra Sanofis salg i USA.
-
dag
-
os o'enseanereeee kunne godt forstå dig

-
Der var over 7 millioner Novo-aktier i lukkeauktionen idag og den er faldet næsten 2% om dagen de sidste 2 dage, er der mon noget vi ikke har hørt om--- endnu?
-
Sanofi kommer måske tidligere i mål med Lixilan og får et forspring i USA i fold til kombien af Tresiba og Victosa.
-
forhold
-
Ja det læste jeg godt, det har du nok ret i, tak for svar
-
Det var så lidt.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind