Aktiesnakken — Januar 2015
-
Den hollænder ser ikke sød ud for markedet, der i forvejen har oplevet pres på kurtage over de sidste mange år. De går så mest efter daytradere
-
Godmorgen folkens

-
Velbekomme. Den short term channel på analysen er lige nu det altafgørende. Der var en god handel short over natten ved hjælp af analysen. Og vi fortsætter ned igen til morges.

-
IV89 - brug etilbudsavis i stedet for at bladre. Så sparer du mindst 30 minutter der kan give penge

-
den kommer iøvrigt oprindeligt fra 2 på din alder fra aalborg
-
undskyld, forkert chat
-
Crude oil inventories: -3.06M +0.5ME. Og priserne falder efter sådan et draw. Tallene i sig selv er IKKE vigtige, det er markedets reaktion der er vigtig.

-
Alt sammen spiller da helt sikkert en rolle. Men når vi snakker oliepriser er det vigtige tal råolien i sig selv. Men reaktionen har ikke noget direkte med disse tal at gøre. Hvis man åbner et 10 sek chart kan man se, hvordan forskellige folk placerer sig i markedet, og det er det der er vigtigt. Reaktionen sker så hurtigt at kun computere kan nå at reagere på tallet i sig selv. Derfor kan man ikke stole på de givne tal som værende udslagsgivende

-
Er det rigtigt, at Bryan blev udelukket fra PI på grund af denne tråd?: http://www.proinvestor.com/boards/70686/Norsk-krone-og-norske-nytaarsraketter
-
Øhm. Så hvis en administrator ikke synes om indlæggene fra en bruger, kan de bare slette brugeren, uden at give nogle begrundelse? Dvs de har sådan set total mulighed for at kontrollere/farve debatten, på den måde de synes er bedst? Bryan var ikke urimelig i den tråd, blot kritisk.
-
Ja det kan du sagtens konkludere, men om det er rigtigt ved jeg ikke. Derfor forholder jeg mig ikke direkte til enkelte nyheder. Jeg kan ikke sige hvad grunden er, og det er heller ikke vigtigt. Jeg tror sådan set at vi er meget enige. Min pointe er bare at man kan ikke stole på tallene i sig selv og dermed handle ud fra en nyhed. Mine charts fortæller mig alt hvad jeg vil vide.

-
Ja det er det gode ved at være daytrader. Sidelæns, op eller ned, det spiller ikke den store rolle når man kun er i markedet maks et par timer.

-
Ja, det kan der godt være noget om BoB, det virker bare helt forkert at udelukke ham totalt. Det kan jo ikke være rigtigt, at man ikke kan være kritisk mod en persons handlinger, uden at blive udelukket

-
godaften de herre. For at lige skifte emne, så er jeg meget meget ny i investor faget. Jeg har lavet min egen TA a guld, det synes af at der er ved og forme sig en trekant (i min optik). Derimod synes jeg på længere sigt at guld vil stige. nogle der har den samme opfattelse som mig.
-
Guld er svær for tiden, da de forskellige tidsrammer ikke er enige. ifølge mit daily chart skal Guld længere ned, men ifølge mit 60min chart skal vi muligvis opad. 4 timer chartet viser også lidt blandet. Så guld er i en svær position lige nu.

-
Så i de næste 4 timer går du bare lang, så længe du husker at lukke dagen i short

-
Er enig i at udelukkelsen af Bryan er idiotisk. En af de klart bedste skribente
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind