Aktiesnakken — December 2014
-
Jeg har skrevet en 40 siders rapport om Lundbeck til nogle folk. Omkring hvorfor jeg mener de laver regnskabsmanipulation og hvorfor aktien er massivt overvurderet

-
nej bob. Men det var vildt heldigt at jeg fik 100% på en long i 2013 i HLF. Jeg ville aldrig havde rørt den hvis jeg kendte sandheden om det selskab. Har set lyset nu. Men så kan jeg jo bare tjene massivt på shorts igen

-
ja så det godt. Har selv købt op i firmadepotet i går
-
med kursen i 32,5 og NOK i 75 kunne jeg ikke modstå

-
hvis det er en tradingposition gør den ikke nej. Men er den langsigtet kommer du til at tjene tykt
-
De kan fortsætte med 2 cifrede toplinjevækst med andre forsikringssselskber har 0 vækst samtidig har de bedste CR, laveste omkosninger og bedste investeringsresultater. Jeg fatter intet
-
Men som Benjamin Graham sagde: In the short term the market is a voting machine and in the long term is a weighting machine
-
Jeg brokker mig heller ikke over 2014. Der har været mange ups and Downs. Men heldigvis har mine ups været der hvor størstedelen af kapitalen har været investeret

-
Mit største tab må gå til min idioti i at købe Quindell aktier som er faldet fra 600 til 30 pennys
-
jeg købte så først i 150 ca.

-
Det var heldigvis en lille position og vigtigere af alt har jeg lært en masse ting så tror det tab var godt givet ud i den lange ende

-
Ja der vil nok komme nogle dividend Hunters og købe ind på et tidspunkt
-
har smidt penge i en virksomhedsobligationer som giver 67% så må jeg håbe de ikke går konkus
-
Hvad er deres break even uhedget?
-
hvor giver de 0 ? ifht. olieprisen
-
og det kommer de nok ikke under så ligegyldig hvad kommer de jo ikke til at give underskud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind