Aktiesnakken — Marts 2014
-
Ja Thorleif Jackson portefølje gik fra 0,3% for året til +6,3 indenfor 1 uge alene pga. MingYang som er hans største position
-
BioPorto indgår aftale med Abbott
-
Vilkårene for aftalerne omfatter upfront betalinger og royalties vedr. salg for begge parter. BioPorto forventer, at aftalernes direkte virkning på salg og indtægter vil være begrænset i 2014, da de igangværende bestræbelser på at skabe et kommercielt marked for NGAL først skal give effekt. BioPorto får royalty af alt Abbotss NGAL salg !
-
Og så ny nyhed. BioPorto indgår forlig med Phadia
-
De pumper gode nyheder ud her lørdag formiddag. 100% stigning mandag tror jeg
-
er du ude BoB !!!! ? den stiger 100% mandag. Men ja,man kan ikke vinde alle.
-
Lyder på MI som om man regner med Alere også tilslutter sig hvorefter patentsagen aflyses da alle jo så har adgang til hinandens patenter
-
Jeg har nu heller ikke særlig mange. Købte bare lidt billige T-retter til emissionen
-
Der kan jo også ske det at kursen stiger kraftigt mandag og der så er en masse der tager profit hvorefter man kan komme med billigt igen
-
De skal nok lige have Alere i stalden først. Ellers vil de jo køre høringen igennem. Men får de alere på plads har de joingen modstandere mere i høringen
-
Ja det er stadig et mega arbejde at få det i rutinen. men nu kan de alle sammen samarbejde, det er en mega fordel. Der er ingen modstridende interesser osv. mere
-
Skulle du ikke brænde dem af på en golftur så?

-
Hvis jeg kunne spille golf havde jeg tilmeldt mig, men i andre skal ikke stå og vente mens jeg samler boldene op af sandgraven, vandløbene mv.

-
Mig og Plex er også gode til at drikke rødvin sammen, så vi kan sq nok bare være luksus caddies

-
Hvad med Island så http://www.smyrilline.dk/Golfrejse-til-Island-14426.aspx
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind