Aktiesnakken — August 2020
-
@Pensionisten Super tak!
-
Jeg har webinar på mand d. 24. august med MDUNDO i anledning af selskabets
børsnotering. Tilmelding; https://nyemission.dk/mdundo/ -
Nu har jeg kun en enkelt gang købt mig med i en ny emission, men Mdundo skriver "Tegningsordrer op til og med 250.000 kr. tildeles 100%, såfremt det er muligt, og reduceres ellers forholdsmæssigt. " - Det betyder man får tildelt dobbelt så mange antal aktier man har købt, hvis det er muligt at tildele? Har noget erfaring med hvor tit det overhovedet sker, da jeg tænker 3-4 mil aktier hurtigt bliver revet væk anyway?
-
God morgen.

-
Japan følger trop - op med US:
-
Nikkei 225 i Tokyo op 0,32 procent
Hang Seng i Hongkong op 1,05 procent
Shanghai Composite op 0,83 procent
Kospi i Seoul op 1,38 procent
FTSE Straits Times i Singapore op 0,69 procent
ASX 200 i Sydney op 0,03 procent -
det går vist ikke så godt med at bruge penge. Synes godt jeg har lagt mærke til rigelig plads i storcentrene...selv lørdag formiddag. https://borsen.dk/nyheder/generelt/av-vigtig-vaekstraket-er-skadet
-
Godmorgen er lige hvad det er når ser på potencionalet både i Qfuel, men også i finger: Finger's short raid fra sidste uge hvor morgenen åbnede med at smide ~3,5 mill. lånte aktier (det er vigtigt at holde sig for øje det er LÅNTE aktier), i åbningen og videre over dagen med 12 mill. i omsætning fulgt af i mandags med endnu en kanon omsætning (dog kun ~9 mill.), siden har omsætningen være normal eller lav? Tvivler på disse 3 mill. (måske helt op til 18 mill.) aktier er kommet retur til shelter!
-
Vedr Qfuel i Skive: Er det ikke blot at betragte trafikken i området via diverse WEB's fra vejdirektoratet? Den daglige omsætning må tælle adskillige transporter både med materiale til (og det er nok med åben lad (evnt. med presenning?) til, og med tank fra? Så vi kan ikke snydes med en fake åbning!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind