Aktiesnakken — August 2020
-
Det er nu anden gang at jeg støder på en aktie, som jeg ønsker at handle, der ikke udbydes på Saxo... Måske det er tid til at skifte.
-
Jeg handler nok relativt beskedne beløb i forhold til mange andre herinde, så kurtagen har betydning for mig. Jeg vil lige sætte mig ind i, hvor stor forskellen er

-
Nordnet er noget dyr hvis man handler certifikater.
-
Det kan man sagtens.
-
Jeg bruger flere banker. Nogle bedre end andre.
-
Det er selvfølgelig en idé. Lægernes Bank udbyde åbenbart kun danske aktier?
-
I min bog står der at hvis man har små midler især som studerende så find en aktie eller 2 hold dig til dem, og kig så på bevægelserne på alle de andre og lær! Find dit specialeområde og fokuser på det indtil du har midler nok til at få en mere forsigtig strategi.
-
QFUEL oppe 5,6%..det går da meget godt. Stiger dag for dag...:-)
-
Tusinde tak
Min portefølje er også sammensat af ret få aktier lige nu, hvoraf Bavarian Nordic og Matas fylder en fair del. Jeg så dog gerne en lille bid af din "QFUEL" med. -
Det virker netop gammeldags!
-
Du vil blive glad for NN, når du er færdig og skal låne penge er LPB god at have afhængig af hvor aggressiv du vil være på lånemarkedet. En del læger har skiftet fordi de har svært ved at låne over grænsen, men det er jo netop bankens værdisæt......."at være konservativ".
-
Jeg lod mig dog fortælle at LPB netop var god at låne aggressivt i senere hen?
-
Mit skifte til at starte med gik dog på at jeg kunne få en indlånsrente andre banker ikke kunne konkurrere med at nogle få kontanter.
-
Kommer an på til hvad. Praksis og goodwill som bliver højere og højere kan du sagtens låne til, men de sætter hurtigt din kassekredit ned efterhånden som du tjener penge, deres boligkredit er fin og fleksibel og personalet og service er i top, men hvis du starter med at "geare" din økonomi hopper de fra, forståeligt nok, de er jo ansvarlige over for alle de andre kunder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind