Aktiesnakken — August 2020
-
Aftenbakken, det er et webinar med 6 FN-virksomheder, hvor Helge i øvrigt byder velkommen. Jeg kender ikke årsagen til stigningen, men CEO Michael Stadi er en dygtig kommunikator og virksomheden er en spændende industivirksomhed. Så måske derfor. Webinaret finder steder online onsdag den 19. august fra kl. 1630. Det er gratis og du kan tilmelde dig her:
https://event.webinarjam.com/register/60/3v32nanp -
@jky_vh - tak for rigtig god info
-
Vi afholder Facebook Live interview nu på torsdag klokken 17.00
Sammen med Thomas Skovlund Schnegelsberg (CEO), tager vi en snak om halvårsrapporten for selskabet og den generelle status for STENOCARE’s forretning.
Interviewet vil foregå på dansk og det bliver muligt at stille spørgsmål undervejs.
Du kan følge med på torsdag fra klokken 17.00 på www.facebook.com/stenocare -
Jeg mindes at Matas var oppe og vende herinde i starten af August. Den har da haft pænt fart på i dag op igennem 70kr

-
19.8.2020 11.15 · Ritzau Finans
Cbrain venter kontrakt fra finansministeriet i Emiraterne
Cbrain venter, at blive tildelt en kontrakt, som dækker leverance og implementering af et nyt fagsystem, af finansministeriet i Emiraterne.
Det skriver Cbrain, der henviser til en meddelelse fra finansministeriet i Emiraterne.???? -
@Relax: Finger er i en "twelight zone" så længe markedet IKKE kommer med modul ordre til smartcard, som jeg ser det! Short har et kæmpe problem, nok mulig fået for mange af lånte aktier i omløb, hvis jeg har ret, køber short nu op i markedet! Men hvis skal hente ~3-18 mill. aktier uden at kursen går op, så skal nok bruge nogle uger, jeg tror derfor ikke på et markant fald over dagen, men en siven af kursen? Mit spørgsmål er stadig: Tør short vente på at mængden bliver samlet igen, over uger?
-
Med risiko for at ordrene kommer, for så går det bare stærkt - men med finger er der altid den mulighed at man fornemmer at shorts har en insider viden, og det er hvad der gør aktien til et dårligt papir? Måske? Ellers mener jeg ikke det er uden risiko hvis det skulle lykkes for short at få samlet til endnu et raid, aktien er simpelthen blevet for billig til at der er plads til spekulativ indtjening lige nu, så stik imod hvad andre mener, tror jeg det er et godt tidspunkt at gå ind i aktien nu!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind