Aktiesnakken — April 2020
-
bgadk...Der er er altså et meget berømt begreb som hedder "feltstudier". Kors i hytten hvor har den slags været bannebrydende på et utal af medicinske, biologiske, kemiske og tekniske områder.
-
Nohope..Klorokin påvirker surheds graden i blod- og f.eks. lungevæv så bakterier og viras evne til formering nedsættes. Det er vist nok ok dokumenteret gennem årene.
-
Bla. håndhygiejne i relation til operationer og dødelig udgang på graviditeter. Det tog vist 40 år før den slags narrestreger blev anerkendt.
-
-
Netop..
-
Jeg var først
-
Jeg har holdt et utal af foredrag om den slags i mange år.
-
Han var i øvrigt også en af de første som lavede kontrol gruppe forsøg. Dem som ikke havde obduceret først, og dem som vaskede hænder, og dem som kom direkte fra obduktion uden af vaske hænder. Den slags videnskab var bare ikke så anerkendt den gang.
-
Jeg kan huske i 1990´erne,
at det kun var nørdede forskere som have interesse for inflammation, mastceller og differentierede immunresponser. I dag fylder det enormt inden for den lægevidenskabelige forskning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind