Aktiesnakken — April 2020
-
primum non nocere
-
Smarte sætninger og flueknepperi kan vi lade embedsmændene og videnskabsfolkene om, men ude på hospitalerne skal der afprøves ting nu og her når intet andet hjælper og det er det som nogen gør, men størstedelen er bare lemminger der følger diskursen.......desværre, men forståeligt, man må så håbe at hvis det rammer en selv at du får en kreativ af slagsen hvis du er på det yderste.
-
Six critically ill coronavirus patients in Israel who are considered high-risk for mortality have been treated with Pluristem’s placenta-based cell-therapy product and survived, according to preliminary data provided by the Haifa-based companyhttps://www.jpost.com/HEALTH-SCIENCE/Israeli-COVID-19-treatment-shows-100-percent-survival-rate-preliminary-data-624058?fbclid=IwAR0w3BS5fPqjZjxIz4IvTuZLxDMX6S_IJU_HLZSN8dLTIdRataBexm-vcN0
-
Vaccine kan være klar til september https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/forsker-coronavaccine-kan-vaere-klar-til-september/8087216
-
No idea. F.eks. Bavarians Ebola og RSV vaccine er stadig ikke godkendt så vidt jeg ved. Det har taget årevis.
-
Men jeg mener at vaccinen mod svineinfluensa blev lavet meget hurtigt. Dog havde vi opnået flokimmunitet da den var klar
-
Johnson n Johnson: The Company expects to initiate human clinical studies of its lead vaccine candidate at the latest by September 2020 and anticipates the first batches of a COVID-19 vaccine could be available for emergency use authorization in early 2021, a substantially accelerated timeframe in comparison to the typical vaccine development process.
-
-
https://twitter.com/zev_dr/status/1248763984427319297?s=20 Afspil og nej sigerne gør sig skyldig i mord ...
-
Du vrøvler. Der er ikke skyggen af bevis for at det har hjulpet dem som har fået medicinen. Han siger selv det er "let" syge, så effekten kan man slet ikke vurdere. Og så siger du at folk som ikke mener at det er en løsning med Klorokin uden bevis, gør sig skyldig i mord. Du er meget langt ude.
-
Bulder, det lyder fint. Men fase 1 i september, så har vi vaccinen tidligst midt i 2021. Hvis den virker. mRNA vaccinen ER allerede i fase 1 studier. Så der skal nok komme indtil flere vacciner i løbet af 2021. Jeg er fortrøsningsfuld på at en af dem nok
skal virke. -
Kan i fortælle hvorfor det er forskellig fra HIV virusen, som man har kæmpet med at finde en effektiv vaccine for? 32% beskyttelse er vist det man er nået til. Man var også meget optimistisk da man startede? Bare af ren akademisk interesse. Så vidt jeg ved er det også en form for coronavirus.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind