Aktiesnakken — April 2020
-
GB når vi kigger på data så husk på at de data der bliver præsenteret hele tiden er et døgn bagefter. Så de data der kom i går var fra i søndags. De sidste 3 weekender har vi set stigningsrate falde ud eller falde hen over weekenden (altså præsentert søndag og mandag) for så at stige igen. Det er ikke alle lande der agere sådan. Men trenden når man ser alle lande under et har været tydelig
-
Dertil skal vi heller ikke benytte de godt 100k smittet på et døgn som benchmark. Det var Frankrig der tilføjede knap 20k og et par tusinde døde fordi de ikke oprindeligt havde inkluderet smittede og døde fra plejehjemmene. Så det var data akkumulert over xx antal dage der blev tillagt hen over 2 døgn
-
Jeg ved godt tallene er et døgn bagefter
-
Men der ingen steder nogen nævneværdig stigning fra søndag til mandag. Og som du kan se refererer Jeg til dette..
-
Så min konklusion at det meste af Europa har peaked holder jeg fast i
-
Enig AJE, men nogen skal jo sige dommedags predikanterne imod (udeover Solsen)

-
Ambu A/SRealtidskurs
Forandring
15.46%Senest212,50 DKK
Køb
Sælg
Læs mere
FINANSHUSE SKRUER OP FOR AMBU-KURSMÅL EFTER OPJUSTERING - NY10:05
Ambu opjusterede mandag forventningerne til 2019/20, efter at udbruddet af coronavirus har øget efterspørgslen efter flere af selskabets produkter.Flere finanshuse har efterfølgende ændret deres anbefalinger og kursmål som følger:
Finanhus anbefaling nu anbefaling før kursmål nu kursmål før
-
Fejl sorry
-
Italien har peaket, De andre lande der stiger antal kritisk indlagte stadig
-
Men det er jo en lagging indicator
-
Nye syge er forward looking indicator
-
Spanish coronavirus cases 140,510 (Prev. 135,032) and deaths stand at 13,798 ( +743; Prev. 13,055)
-
@CyclingPic 08:05 du har fat i noget meget centralt. Der er allerede tabt utallige milliarder, og det fortsættes der med i hvert fald denne måned ud. Og de penge kommer ikke igen uanset hvad regeringer gør - det er ikke nogen gratis omgang at optage lån og QE og rentesænkelser. Udover det lavere afkastkrav og højere kurser generelt, så er der økonomiske konsekvenser af det her, som ikke lige forsvinder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind