Aktiesnakken — April 2020
-
@Relax Tak for indputtet. Det drejer sig om Note AB, som er relativt cyklisk må man sige. Jeg vil arbejde
videre med undersøgelsen. -
AJE: Worst case er vi skal bankes tilbage til stenalderen: Husk på der kommer også en covid20, 21, 22 og hvis de kommer som perler på en snor holder 1600 ikke. Når det er sagt så tror jeg man skal passe på med ikke at gå hen og få katastrofe tunnelsyn
-
Bemærk at covid tal i weekenderne generelt er lavere/lavere vækst end på hverdage. Bemanding mm på sygehuse. Så dages data som er fra i går søndag vil alt andet lige også være til den lette side og så ser vi et hop i morgen
-
-
For mener J.P.Morgan stadig SP3400 i år og nye rekorder i 2021 https://www.coinspeaker.com/sp-500-record-2021-jpmorgan-chase/
-
Dr Fauci var også igen i går relativt hårdt ude at sige Klorokin data ikke pt peger mod det har nogen speciel positiv effekt.
-
Så det godt
-
Jeg tror stadig vi over de næste 6 mdr vil se indeksene gå eet stykke under den sidste bund. Altså plus 20% fald herfra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind