Aktiesnakken — April 2020
-
Nok heller ikke lige dem jeg havde set det forslag komme fra. Men når det så er sagt, så synes jeg egentligt det overordnet set er rigtigt. Hvordan det så rent teknisk kan sættes op skal jeg ikke kloge mig på
-
Hmmm nargh det kan de vel dårligt gøre. De penge der f.eks er udbetalt i børsnoterede selskaber kan de da ikke få tilbage
-
Men så betyder det jo at der ikke kommer udbytte fra det pågældende selskab i 2021
-
Men det er vel også de færreste danske selskaber der endnu har nået at holde GF og derved udbetale udbytte?
-
i hvert fald børsnoterede. Nogle af de store har. Men en del er også udskudt
-
Ja 2020 bliver året med meget lidt udbytte
-
Men hvis først plus 10% i US ikke har råd til at afdrage på deres gæld, så bliver det også en hård tur ned i dynget
-
Artiklen nævner det er muligt at skyde afdrag i 180 dage
-
Men derefter klapper fælden
-
“If a large percentage of the servicing book - let’s say 20-30% of clients you take care of - don’t have the ability to make a payment for six months, most servicers will not have the capital needed to cover those payments,”
-
læser det som ydelsen
-
Ja
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind