Aktiesnakken — April 2020
-
Blood - Daratumumab Plus CyBorD for Patients With Newly Diagnosed AL Amyloidosis: Safety Run-in Results of ANDROMEDA
https://ashpublications.org/blood/article-abstract/doi/10.1182/blood.2019004460/454281/Daratumumab-Plus-CyBorD-for-Patients-With-Newly?redirectedFrom=fulltext -
3 ting vedr videnskaben og "heksedoktoren": 1 Al medicin til alvorlige sygdomme kan henføres under krigskirurgi. Der dør lige så mange cancerpatienter, som må vente på at studier færdiggøres, som der gør med covid19. 2. Vi mangler "Parislægernes" argumenter. 3. Det er alt andet end tillidsvækkende at det netop er Søren Pind, (præsident for Ronald Reagan selskabet) der går i brechen for Raoult.
-
Vi snakkede i går om at denne covid krise potentielt også kunne komme til at smitte meget kkraftigt af på ejendoms markedet og dermed bankerne/realkreditten.
-
Here Comes The Next Crisis: Up To 30% Of All Mortgages Will Default In "Biggest Wave Of Delinquencies In History"
-
ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero
(www.zerohedge.com)
-
De snakker om op mod 3 gange så mange der ikke kan betale deres afdrag end under finanskrisen....
-
Hard Times In Age Of Coronavirus: Quarter Of Americans Have No Emergency Savings https://www.studyfinds.org/hard-times-in-age-of-coronavirus-quarter-of-americans-have-no-emergency-savings/
-
Venstre forslår at forbyde udbytter i alle virk
somheder der modtager økonomisk hjælp. -
Venstre med opsigtsvækkende forslag: Vil hjælpe virksomheder, men forbyde udbetaling af udbytte
Til gengæld skal virksomhederne konsolidere og styrke sig for at bevare danske arbejdspladser, siger Jakob Ellemann-Jensen.
nyheder.tv2.dk (nyheder.tv2.dk)
-
Nok heller ikke lige dem jeg havde set det forslag komme fra. Men når det så er sagt, så synes jeg egentligt det overordnet set er rigtigt. Hvordan det så rent teknisk kan sættes op skal jeg ikke kloge mig på
-
Hmmm nargh det kan de vel dårligt gøre. De penge der f.eks er udbetalt i børsnoterede selskaber kan de da ikke få tilbage
-
Men så betyder det jo at der ikke kommer udbytte fra det pågældende selskab i 2021
-
Men det er vel også de færreste danske selskaber der endnu har nået at holde GF og derved udbetale udbytte?
-
i hvert fald børsnoterede. Nogle af de store har. Men en del er også udskudt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind