Aktiesnakken — April 2020
-
ja
-
nej heldigvis ikke
-
er ikke grådig og ligger noget under hvad huslejenævn godkender
-
så jeg vil formentlig altid kunne leje ud til andre, men at opsige mennesker der er i nød vil jeg ikke bryde mig om
-
har lange venteliste så det går nok
-
Så længe det ikke er lejligheder i nden dyre ende, så tænker jeg heller ikke der sker så meget. Det er nok mere de mange nye lejligheder der enten lige er bygget eller i gang med at blive bygget. De bliver ramt.
-
Ja dem der har huslejer på plus 1.500 m2 kan blive ramt
-
1.500 kr. pr. m2
-
Det koster nybyggeri i KBH og Århus
-
Arbejdsløshed i USA brager op med 6,6 mio. på en uge! Det er ti gange rekorden fra 1970'erne. Det vil sige, at denne krise kommer med en hastighed, der er ti gange højere end en traditionel recession. US er vores største samhandelspartner så det er bekymrende
-
1500kr m2 de bliver ramt. En der bliver arbejdsløs. Der kommer nok også flere skilsmisser på bagkant af det her
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind