Aktiesnakken — Marts 2020
-
jeg kan godt se meget ulighed i hvordan man bliver dækket. Selv har jeg og konen begge pænt betalte jobs i virksomheder hvor vi ikke er bedt tage ferie endnu. der er også masser af arb. Specielt i min når man har med vigtig infrastruktur at gøre. men jeg tænker vi får en regning senere via skatten
selvstændig eller ej... jeg tænker der er nogle fordele ved det også... bare ikke disse par mdr. -
Man kan jo starte med at hjælpe de værdig trængende små selvstændige i første omgang også lade dem som yderst velhavende selv starte med at betale deres egne huslejer selv, så kan man passende
starte med at bruge de penge man har sparet i lønninger fordi man har masse fyret de mange ansatte man havde gående før Coronaen kom. -
Test test test med 97,5% sikkerhed i en æggekoger https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/overlaege-opfinder-coronamirakel-som-at-koge-et-aeg/8068231
-
Hvis vi blot kunne få bekræftet klorokin mv som dæmpende på covid-19 er vi tæt på at kunne være ude af dette mareridt for mange. Har læst et sted at den medicinske indsats skal ligge før hospitalsindlæggelse, hvilket gør det vanskeligere. Mon ikke næste uge kunne give lidt mere på den front.
-
https://www.sls.se/globalassets/rav/rekommendationer/rav_corona_20200322.pdf Lidt om den tidlige behandling. Men set i flere kilder bl.a. NY lægen, der have behandlet flere hundrede pts bekræftet positive og efter hans udsagn var ingen endt på sygehus.
-
Fredag indledte infektionsafdelingerne på syv danske hospitaler som de første i Europa forsøg med lægemidlet remdesivir, som i øjeblikket anses for at være det mest lovende bud på en behandling af covid-19. Berlingske.
-
UK COVID-19 cases rises to 14,579 (prev. 11,658), death toll rises to 759 (prev. 578)
-
Johnson var også stædig længe og sige det der corona virus det rammer ikke rigtigt her på øen. Så jeg tror det vil blive ret så slemt i UK de kommende uger. Og de har i forvejen sparet meget på sundhedsvæsnet de senete år. Og nu hvor de lige har forladt EU. "
Den perfekte storm" -
Hvis spanien følger de andre dage, så ender de tæt på 10k nye og 800 døde
-
Ireland's intensive care units (ICU) will be at capacity within a few days given the rate of spread of coronavirus and the health service has plans in place to deal with the extra demand, Prime Minister Leo Varadkar said on Friday. Reuters
-
troldmand, Spanien er kommet med dagens tal, 769 døde... https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-27-spanien-registrerer-hojeste-daglige-antal-dode
-
Coronavirus infections in Italy have yet to reach their peak, the head of the country's national health institute said on Friday, as officials warned that lockdown restrictions would have to be extended beyond April 3. Reuters
-
Solsen, det er meget sandsynligt. Der er i hvert fald ofte sell-off i usa op til weekenden
-
omvendt siger man at aktiemarkedet er 6-9 mdr foran økonomien, så der er nok en del der køber af den grund
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind