Aktiesnakken — Marts 2020
-
Vildt som det hele falder lige nu. Jeg købte desværre flere aktier lige efter kl 13. Men det er jo koldest lige før solopgang
-
New York COVID-19 total cases 20,857 (+5,707); death toll 157 (prev. 114), according to Governor Cuomo
-
G7 Finance Ministers and central bankers are to hold a call tomorrow morning to discuss the COVID-19 response, according to sources
-
Italy's Lombardy coronavirus death toll stands in excess of 3770, increasing by 320 in the last 24-hours, according to sources
-
German Chancellor Merkel has tested negative for the coronavirus, according to Focus Magazine
-
Nyhedsflash fra Reuters
-
US House Democrats could release draft of new stimulus bill on Monday
-
De skal nok blive enige
-
Det bliver sq snart svært at rette tæerne ud igen efter at have krummet dem så meget https://www.thehour.com/opinion/article/I-know-but-what-do-you-want-me-to-do-Fauci-s-15150393.php
-
SW nævner New York tal, Pence US tal. Det sidste er så steget til 40.000 i mellemtiden
-
US NEC Director Kudlow expects Senate to agree on the bill either Monday or Tuesday; says support for businesses is an essential element of the economic stimulus bill - Fox
-
Senate Minority Leader Schumer says an agreement on the stimulus bill is close, believes it can be done on Monday
-
Jeg kunne grine meget af trump de første par år. >Det stadie er jeg vokset fra....

-
Ja det bliver vel enten voldsomt op eller ned afhængig af om marekdet mener den kommende plan er god nok. En ting er sikker. Det bliver et vild tur i slæden
-
Trold, jeg har også lige læst artiklen. I denne nødsituation er det forfærdeligt for USA at have en præsident som Trump, som har en alternativ omgang med sandheden. Amerikanerne ved ikke, om de kan regne med det, han fortæller
-
SW ja de4t er her OGSÅ forfærdtlig at have ham siddende på øverste stol. Det er simpelthen
SÅ pinligt. Men også at der stadig er 41% af amerikanerne der synes han gør det tip top dollar godt....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind