Aktiesnakken — Marts 2020
-
Bella1 Tak for svar, var lidt i tvivl om min egen post men man bliver måske lidt mindre bange med årerne for at sige tingene ligeud. Godt du lyttede til din mavefornemmelse ( gid jeg havde gjort det samme) Lige Genmab havde jeg ikke, men har købt lidt i kurs 1214 i sidste uge. Hvis flere gjorde som dig at tage livet som en gave hver dag ville vi have meget mindre brok over ligegyldige små ting i det daglige. Lige nu føler jeg at der skal kæmpes både for at overleve og redde økonomien.
-
Koden ja lige præcis
-
Jeg skal bruge weekenden til at opdatere regneark med handler, lave en plan for de næste uger/måneder så jeg ikke laver hovsa indkøb. Jeg vil også prøve at koge nyhedsstrømmen ned til et enkelt dokument så jeg har et overblik over både finans og pengepolitiske tiltag. Tilsidst vil jeg lave mit eget gæt på hvad de næste uger/måneder måske år bringer. I det vil indgå worst case scenarier og alt der imellem. Samt tænke over hvilke selskaber der vil klare sig bedst i hvert enkelt scenarie.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind