Aktiesnakken — Marts 2020
-
Så var det US futures der ramte loftet og er i hold.
-
Altså opad

-
De er vilde de amerikanere
-
Pænt godmorgen.

-
@Standstill jeg fik mit Pandora her til morgen (dateret i går)
-
Hej. Er der nogle der teknisk set, ved hvordan man udnytter sine tegningsretter på Saxobank? (bruger saxoinvestor).
-
German Public Health Agency President states that they believe it will take two years for the pandemic to run its course
-
så håber jeg at de dropper nedlukningen og nøjes med at sætte folk over 70 i hjemmekarantæne
-
Tillykke Helge ????????
-
Aktiestrateg efter historisk nedtur: "Tror det værste er bag os"
Der har været historiske kursfald på aktiemarkederne, efter at udbruddet af coronavirus har skabt usikkerhed og bekymring for en dyb global recession. Men nu mener aktiestrateg Andreas Østerheden fra
borsen.dk (borsen.dk)
-
Tak CBang.

-
Tillykke med dagen Helge

-
Tak Trold.

-
People's Daily, China
@PDChina
#China has completed its clinical research on #Favilavir, an antiviral drug for #COVID19. The drug has shortened fever time for #COVID19 patients from 4.2 days to 2.5 days with no adverse reactions, a Ministry of Science and Technology official said on Tuesday.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind