Aktiesnakken — Marts 2020
-
Chefstrateg i Nykredit Frederik Engholm hæfter sig også ved centralbanken opfordring til bankerne:
“Lavere renter er nok ikke i sig selv det mest afgørende i den nuværende situation, men i sammenhæng med de andre tiltag og ikke mindst bankens opfordring til at banker bruger af deres kapital og likviditetsbuffere for at holde udlånet oppe, så er der tale om betydeligt tiltag fra centralbanken. Det kan medvirke til at modvirke den stramning af de finansielle vilkår, som i øjeblikket foregår,”
-
desværre ser det ud til at min vurdering var rigtig. Futures for US er lige åbnet og det er 2-3 % ned hvilket betyder at stigningen fredag formentlig ingen betydning får i morgen hvis niveau holder, men det er lidt tidligt, nu skal de lige tygge på det og det kan hurtigt ændre sig
-
Jeg gentager lige link hvor i kan følge med : https://www.investing.com/indices/
-
Guld handel lige åbnet og guldet stiger voldsom mere end 50 pip
-
Olie falder til 31,5
-
Nasdaq futures desværre i minus 4% nu
-
@nik_hs1990 jeg tror absolut ikke der kommer ro på lige foreløbigt. Den her rentenedsættelse er i hvert fald ikke negativ for markedet - positiv eller bare forventet. Og den trækker måske en del op - normalt skulle den trække meget op - medmindre den skaber et signal om dyb krise. Men volatiliteten bliver nok maks den kommende tid med
-
Enig, min plan om at få solgt lidt på fredagens stigning er vist røget i vasken
-
min jeg fik da lige lavet en hurtig guld handel solgte på 1570 og lukkede den 1550. 23,56% fortjeneste på 10 min
-
hvis det starter nede er jeg ikke sælger og ja det vil flytte sig alt efter nyheder der kommer hurtigere en jeg kan sappe rundt efter dem
-
beholder mine udbytte aktier og håber på at de rent faktisk udbetaler udbyttet
-
om Danske bank ?
-
nå nej om guld
-
Det var en gearet handel gange 20
-
åbnede den på 1571,26 og lukkede på 1552,75 ganget med 20
-
markedet er enig med dig. -4,65 % nu. Mener de lukker ved -5%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind