Aktiesnakken — Marts 2020
-
BNO Newsroom @BNODesk
BREAKING: Italy reports 3,590 new cases and 368 new deaths, raising total to 24,747 cases and 1,809 dead -
præcis det er kun lige begyndt i EU
-
JKY_VH: tak for link. Glæder mig til at høre fra DB vedr. min virksomhed. Lidt hurtig hovedregning og det de tilbyder vil spare mig for 3.750 kr i renter som er fradragsberettigede. fint nok men det batter sgu ikke ret meget
-
Den 23. Januar lukkede de med og omkring 1. Marts så tingene meget bedre ud. https://thepointsguy.com/news/breaking-china-shuts-down-major-city-as-deadly-virus-spreads/
-
Det er fint at være optimist men jeg foretrækker at være realist. Der er intet overstået om 2 uger i EU. Det er kun lige begyndt det samme gælder US
-
Det bedste er en realistisk optimist. Mener ikke kun det er et tidsmæssigt problem. Antallet af døde, antallet af totalt smittede og antallet af alvorligt syge der klare sig er også et parameter vi bør forholde os for øje
til for at sige om vi håndtere denne corona krise med succes eller ej. -
Åbenbart stammer 139 af de Coronasmittede danskere fra den samme afterski-bar i Østrig. Hjemme har de så smittet andre... D.v.s. at formentlig 3-400 af de smittede stammer fra den samme kilde. Det er i øvrigt en væsentlig del af grunden til, at det steg så eksplosivt i den forløbne uge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind