Aktiesnakken — Marts 2020
-
Seriøs HVIS det her i løbet af i år (inkl efteråret/vinter - inden en vaccine er klar) bulder derud af, så vil det her da betyde rigtig magne ældre dør, og derved fjernes noget af markedet for mange medicinal selskaber idet de +65 årige er de største forbrugere
-
Læg dertil at når der ikke er flere ICU pladser som vi pt ser i Italien, så er der selv cancer patienter der ikke får den nødvendige behandlong. De bruger ressourcerne (senge og hænder) på dem der har størst overlevelses mulighed.
-
der ble sendt en sådan skrivelse rundt til læger i norditalien i søndags. BEN HÅRD prioritering
-
solesen du kigger for kortsigftet. Du skal tage hele året med og dermed den potentielle bølge i efteråret/vinter som flere påpeger vil være meget større
-
Italien er oppe på 167 per 1 mio. Of det tal kommer til at stige signifikant meget mere
-
Selv DK er næsten på Kina niveau....derfor tror jeg heller ikke på de keniske data
-
PT er jeg glad for min definsive pension. 1,1% ÅTD. Min kammeraqt med hans normale high risk minus 8,7%
-
haha det overrasker mig så ikke
Men det er så en privat opsparing? For normalt kan man ikke gå over 20%? -
Jeg satser på det er Ennogie der skal fede mig op på mine gamle dage på min ø nede i Caribien

-
Jeg venter bare på en big pharma ser muligheden for at bruge nogle af alle deres likvider der brænder for hårdt i lommen.....og benytter muligheden for at investere her på dippet
-
Det gør jeg generelt heller ikke. Men HVIS det skal ske, så bliver det i løbet af de næstee 3 mdr. Deewd
-
derefter har de 2 store aftaler med 2 forskellige big pharma og så er det game lukket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind