Aktiesnakken — Marts 2020
-
Jeg vil heller have en Taycan

-
-
Der er meget lidt forskning pt i brintbiler. Stort set ingen vestlige bilfabrikanter er med mere. Både Mercedes og BMW lukkede den forskning ned sidste år for at satse på el biler
-
Jep. En af tankstederne er i den by jeg arbejder. Var på et tidspunkt på tanken da en turist kom og ville tanke. Personalet på tanken vidste ikke engang de solgte det

-
Præcis nohope. Det er defor der stadig er lang vej endnu
-
Shell bygger verdens største brintlager.........af alle steder i Fredericia. Jeg tror en af grundene er at der eksisterer et par virksomheder i Jylland der måske er tæt på at kunne omdanne vindenergi til brint, hvilket vil revolutionere energiforsynningen, men nu må vi se.
-
MC selv verdens største anlæg er stadig reet lille i den henseende. Det er en skaleret test facilitet de også har fået en masse EU penge til at opføre og teste
-
https://ida.dk/viden-og-netvaerk/temaer/klima/groent-braendstof-fra-vindmoellestroem-til-brint Her en artikel om at omdanne vindenergi til brint og lade transportsektoren få den "grønne" energi i brint da det er mere effektivt end el.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind