Aktiesnakken — Marts 2020
-
Er det det her i savner https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/soegmeddelelse.aspx
-
White House is not ready to roll out specific economic proposals in its response to the widening impact of the coronavirus outbreak, according to admin officials cited by CNBC
-
Spain reports 1622 total coronavirus cases vs. Prev. 1204
-
Solsen du er et klogt hoved endda meget klog, men har du tabt sutten?:-(
Den smitter som en i helvede og i DK modsat mange andre lande kan vi teste stort set alle, derfor vil tallet blive voldsomt i løbet af de næste par uger. Vi får mørketallet med som et af de første lande og den data det medfører vil give et retvisende billede af denne virus. -
Selvfølgelig er der en stigning i visse lande. Men andre klarer sig godt. Kina og S.Korea begge under 50 nye tilfælde. Men også flere europæiske lande ligger pænt og under de tidligere dages tal. Samlet set var der godt 4000 nye tilfælde i går på verdensplan. Lige nu ligner det noget der ikke slås i dag.
-
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries Bruger dette link.
-
-
Danmark har nærmest fortaget flere test end US. Det bliver først her i dag de reelt begynder at skrue op for test. Jeg tror vi vil se US eksplodere og runde 10.000 indenfor 10 dage. Kan også gå en del hurtigere. Og jeg ser stadig Europa vækste dag for dag
-
Den primære årsag til vira går mere i sig selv om sommeren er at så er folk ude og spredt over store områder vs når det er koldt så er man indendørs på små tætte områder
-
Jeg tror vi vil se Spanien og Frankrig som de næste lande hvor de lægger store restriktioner på dele af befolkningen. Ingen af de landene har kapacitet nok på sygehusene til at håndtere en stejl kurve de næste par uger.
-
Det er defor vi ser de ret høje dødsrater i Italien. De prioritere benhårdt. Flere ældre bliver “ladt i stikken”
-
Også cancer patienter mm bliver ramt
-
Jeg tror også vi kommer til at se rigtig mange virksomheder nedjustere de næste 2-6 uger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind