Aktiesnakken — September 2013
-
for at være ærlig er jeg ikke overbevist om at det virker
-
jeg er overbevist om at det virker for dem der virkelig kan finde ud af det. Det er jo eksempelvis ikke for sjov at Kozok kan tjene 50-100% årligt og lave en 4-5 mio. kr.
-
jeg mener det har karakter af horoskop for aktier
-
folk ser meningen eftrfølgende
-
kozok er et unikum
-
man projektionere jo fortiden ind i fremtiden. Men da fortiden har det med at gentage sig hjælper det jo netop . og mange anvender det jo som SL og PP levels, derved bliver det ofte "selvopfyldende" fordi mange anvender det
-
ja det synes jeg
-
mf?
-
fuck off
-

-
men man vil jo også blive forblændet af at aktierne er steget 20-30% i 2013. I sådan en tid virker alting både FA, TA og MF

-
jeg tror det vi kalder mavefornemmelse, faktisk er en ret vild informationsbearbejdning som bare er ubevidst
-
Det er jo i modgang ens strategi bliver testet
-
regnskaberne lyver fundamentalt ikke
-
efter at have gjort det her i mange år, så må jeg da tro at jeg har lært at processere en masse info ubevidst, når jeg mod alle mine egne regler, vælger at gå med frimærkedrengene i nec

-
erfaring er et bedre ord, meget bedre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind