Aktiesnakken — September 2013
-
rigtig mange penge oven i købet. Der er ingen af de tre jeg ser som gode investeringer i dag af præcist samme grunde som for et år siden, men da krisen var højest skulle man have taget et frimærke...
-
Italiens regering kollapset. Spændende om vi kommer til at høre om eur krisen snart igen
-
jeg troede ikke der var konk risiko så hurtigt efter emissionen.
-
tænker du på
Italien? -
nu tænkte jeg på nec.
-
men obligaitionsudstedelse er jo en slags emission

-
har aldrig haft nec på radaren - jeg bemærker at der er flere af (mine) konkurskandidater, der tager bemærkelsesværdige kursspring efter jeg har tænkt, at det var slut med selskaberne
-
Du har givet ret - det du ser, ser jeg ikke og omvendt - jeg tror der er en kæmpe mulighed i at finde det rigtige tidspunkt i "krise virksomheder". Og det er uanset om vi er i bull og bear markeder
-
Torm er et fantastisk eksempel på en virksomhed, som bankerne har holdt hånden under - og som ingen er i stand til at sætte en fornuftig værdi på
-
det er lige det - risikoen. Det her skal være en frimærkeinvestering ud fra et porteføljesynspunkt - og oven i købet skal investeringen ske uden reel værdi i aktivet...
-
Det kunne være spændende at skabe en debat ud fra de forudsætninger.
-
-
har set dem lidt før. Men det er generelt det jeg selv ser når jeg kigger på genmab med TA syn lige nu. Den ser virkelig god ud. har sat ny yearly high og de næste modstande er gamle modstande/støtter som alle er oppe over 400
-
omvendt er jeg bare heller ikke så naiv at jeg tror kursen går fra 230 til 400 fordi der ikke er meget TA modstand
men det går alt andet lige turen lettere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind