Aktiesnakken — September 2013
-
Trabanten - det siger vist en hel del om Vestas, når man kalder en biotek aktie for det...
-
hvad er den væsentligste forretningsmæssig forskel mellem VWS og GEN?
-
GEN har positivt cashflow og resultat ved stigende volumen - husk nu jeres shorts drenge
-
jeg havde købsordre på puts VWS i 150 og så nåede den 149,9 og nu i 143 !! den havde givet gode penge ellers

-
C20 er stort set en selvfølge for Gen nu
-
må jeg lige nævne mine bakkafrost fra 70 til 83 på et par måneder
-
Det går godt for konkurrenterne: http://investor.borsen.dk/artikel/1/266795/euroinvestor_flyvende_efter_opjustering.html
-
virker dog underligt de kan lave så stor et overskud EI lige pludselig ifht. hvad de troede førhen
-
ja, men de har købt hele boliga. Men hvis boliga går så godt, hvordan har de så kunne købe det hele til en billig pris? havde de option på det eller hvad?
-
Men kan også være det bare var SAXO drengene der fuckede alting op hos dem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind