Aktiesnakken — September 2013
-
hvis den går i 230 så skal vi have en cremant tror jeg
-
jeg overvejer at købe lidt novo pt. som langsigtet
-
- Forudsat at der nås de tekniske milepæle, så skyder de 300 mio. euro ind, og dem vil Mitsubishi jo selv eje 50 pct. af. Så Vestas får, som jeg forstår det, reelt 150 mio. euro for den teknologi, de nu engang skyder ind. Det er nok det, jeg falder mest over, at det ikke er nogen større beløb. Men det kan ligeså godt være mig, der ikke forstår selve konstruktionen for nærværende, siger Klaus Kehl.
-
jo det burde man jo nok

-
tror også Mitsubishi skyder flere penge ind senere. De skal jo have arbejdskapital når de rent faktisk skal til at producere. pt. er det jo stadig kun et udviklings R&D projekt
-
HSK - enig men så kunne de lave emission. Men tror stadig det er vigtigt med MHI penge i rykke. Når Siemens, GE osv. kan finansiere projketerne selv. Der har Vestas skulle ud og snakke med bankerne. Det kan de undgå nu og måske forbedre indtjening med nogle % eller blive mere konkurrence dygtige = flere ordre.
-
@hsk enig
-
så skal der gnaves af 230

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind