Aktiesnakken — September 2013
-
MHE det er fordi du ikke følger bud/udbud.. MHE du har kendt aktien i 1 uge så du kender vidst ikke den særlig godt ?. ja de er mange penge at tjene på dagsbasis, hvis man er oplært i TA. Men kender dig ikke godt nok til at vide om du er det?
-
Eksempel. Hvad hvis du sælger i 71 og den går i 75. Vil du så gå ind igen der? eller bare aldrig gå med ind igen?
-
219,5 i udbud i GEN
-
man skal også huske at køber man en aktie pga. FA hvorfor så sælge på TA når FA ikke ændrer sig. Jeg kender så mange der bliver kørt over med den tankegang med at man godt lige kan sælge for at genkøbe lidt billigere. Især i aktien i optrend. Sandsynligheden for at blive kørt over og aldrig komme med igen er laaaaaangt højere end at man måske kan tjene nogle små procenter....
-
Kan godt følge dig i en aktie hvor man støder på modstandsnivaeuer etc. men i eksemplet Globo har vi at gøre med en aktie der ligger i ATH . Ingen kender dermed modstanden / loftet, den har heller ikke etablerede støtteniveauer man kan bruge til genkøb. man kan ikke gøre andet end at gætte så. Og sandsynligheden for en aktie i optrend fortsætter op istedet for ned er størst
-
70-70,75 i Globo igen nu
-
men igen, enhver person har jo sin egen strategi
så er det bare at følge den. -
70,5-71,5
-
Men det kommer jo også an på hvordan man handler. Eksempelvis har jeg så mange Globo at jeg ikke kan trade den uden at påvirke kursen ret kraftigt
-
det samme i SPG, Protector mv. som jeg godt kan lide.
-
70,9 GAK
. (nogle til 70,5 og de fleste i 71)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind