Aktiesnakken — September 2013
-
217,8-218,5 i bud/udbud i min realtid hos SAXO
-
og min NON siger det samme
-
hvad tænker dine medstuderende. Det var mig der lige snuppede 25.000 stk. mere MHE
-
kører dog teknisk SL på dem, da jeg er for overeksponeret nu
-
hvorfor?
-
MHE undskyld mig, men det der med at gå ud for at spare 5-6% har jeg simpelthen aldrig fattet. Hvis man finder en aktie man kan lide er det bare at tage turen på flere 100%. man bliver altid rendt over ved at gå ud
-
ja måske vi skal ned lidt ned igen. Men hvorfor prøve at spare 3-4% når du får 100% mere indenfor de næste par år?
-
du skal også huske du får meget dårlig handelseksekvering og kurtage at æde
-
MHE det er fordi du ikke følger bud/udbud.. MHE du har kendt aktien i 1 uge så du kender vidst ikke den særlig godt ?. ja de er mange penge at tjene på dagsbasis, hvis man er oplært i TA. Men kender dig ikke godt nok til at vide om du er det?
-
Eksempel. Hvad hvis du sælger i 71 og den går i 75. Vil du så gå ind igen der? eller bare aldrig gå med ind igen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind