Aktiesnakken — September 2013
-
hold kæft hvor har jeg fået mange tæsk for at bare at antyde sandheden
-
men de skal vel også ud og rejse penge snart igen
-
jeg vil godt antyde det. jeg vil også ger
-
det ser sådan ud aka, selvom de gjorde et stort nummer ud af at sige i deres Q2 at de vil være cash flow positive fra Q3 og frem og derfor ikke har brug for kapital
-
Men jeg tror en rettet emission til en industriel partner eller en af Aldos venner er sandsynlig på 5-10 mio. $
-
jeg synes de drøftelser - for ny at kalde dem det - omkring små illikvide aktier der bliver hypede igen og igen viser sin relevans.
-
og hype i vestas er bare ikke det samme som hype i bioporto. Det er ikke at sidestille.
-
-
og resultatet var, at Xellas
appel blev afvist, og Xella blev nægtet ret til at appellere dommen. Som følge
heraf fastholdes Bundeskartellamts afgørelse om forbud, og en mulig fusion
mellem Xella og H+H på det tyske marked vil være forbudt, forudsat at rettens
afgørelse om at nægte appel ikke appelleres af Xella inden for en måned fra
forkyndelse af dommen. -
jeg er lidt lun på den slags. Også Phillips faktisk
-
handelsbanken er igen igang i Gen
-
jeg tror måske efterhånden at genmab er ved at lykkedes med at sælge deres Equity Story
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind