Aktiesnakken — September 2013
-
Ja, Solsen. Jeg stemmer hvertfald nej med mine aktier, men er bekymret for hvd andre vil sige. Sagen er at for professipnelle investorer er 40% premium jo fint og de mener selv sagtens de kan finde andre 50% afkast muligheder (hvilket jeg personligt ikke har helt så nemt ved)
-
2014 bliver mega begivenhedsrigt. Det er ikke lige til at købe genmab. 1) GSK sælger jo ikke bare sine aktier medmindre de får en rigtig god kurs eller der laves en studehandel omkring arzerra med dem.
-
jannsen sælger ikke sine aktier pga. dara tror jeg. Så den eneste oplagte køber jeg kan se er J&J HVIS de kan lave en aftale med GSK omkring arzerra
-
DDB vil af med aktierne. Jeg er dog en af dem der ikke tror på opkøb. Opkøb interesserer ikke Jan. Han vil skabe europas førende antistofvirksomhed
-
den deutsche short bliver også mere og mere tynd, at de ikke udnytter DDBs salg nu til at akkumulere og istedet lader handelsbanken få aktierne sår tvivl
-
hvis der kommer et opkøb og bestyrelse og direktion anbefaler sine aktionærer ikke at tage imod det, så er det sjældent det går igennem
-
heldigvis er premium i biotek ofte ret store nogle gange omkring 100%
-
også derfor det er vigtigt at kursen hurtigt kommer i 250-300. For så skal et bud hedde 500-600 for at de kan få genmab, og så tror jeg ikke interessen er så stor mere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind