Aktiesnakken — September 2013
-
99% af jer bruger vel alligevel NON eller SAXO hvor realtid i danske small og midcap er gratis?
-
og jeg svarede BMO fordi han har skrevet svaret 100 gange de sidste 7 døgn og hver gang henvist til debatten men alligevel spammer folk chatten med det, hvilket er frustrerende for dem der vil snakke aktier
-
det kommer vel an på hvad du bruger til. BATS er ikke præcise nej, så du skal ikke bruge dem til daytrading. Bruger du til overview er de fine.
-
Der er virkelig nogle privatinvestorer der bliver kørt over i Gen pt.
-
-
Jeg forstår godt spørgsmålene, men jeg vil henvise til at man giver sin udtryk til mening i debatten.
-
Så er vi over 220 igen. Måske for good nu hvor småsælgerne har solgt?
-
Det er små salg igennem nordnet, jyske bank, sydbank etc. det er primært private der handler der
-
hvorimod det nok ikke er en privat der lige akkumulerer 100.000 stk. igennem carnegie på et par dage
-
Prøv at se hvor aktive Deutsch er uden at de rører på sig netto. de sidder bare og skubber rundt med småportioner
-
Nohype sælgerne er helt væk i Protector. Kan gå over 20 nu !
-
jeg tvivler stadig på den short. Den er ikke meldt til Finanstilsynet, så den må jo have været ulovlig ellers. (kan dog være spredt på flere uafhængige)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind