Aktiesnakken — September 2013
-
jeg er helt tryg ved dagens mæglerstat. Carnegie akkumulerer flot på baggrund af dumme danen

-
fondsbørs meddelelser er det man skal kigge efter
-
mæglerstat: 5 udlændinge 5 største købere 5 danskere 5 største sælgere
-
@kaptajn38 vi kører med 36 danske og +2000 europæiske i en prøve periode istedet for kun nasdaq omx
-
Kaptain det er altså også ufatteligt dumt kun at fokusere på DK
-
ja kaptajn38 - du er ikke den eneste der har den mening. Prøv at kig lidt på de europæiske lister
-
Morgen W. Langer
-
til nohype
-
BMO læs nu hvad han skriver ! han prøver det her brede Europa kurser i en prøveperiode. Hvis ikke brugerne vil have det går de tilbage
-
Men det er sq en skam at man brokker sig konstant istedet for at teste de mange nye features. Det er da langt mere spændende at kunne følge de store europæiske aktier end små danske small caps etc.
-
vi evaluerer det nye realtidsmix i løbet af oktober. Men antallet af aktier i realtid er steget eksplosivt, bare ikke dansk small og midcap
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind