Aktiesnakken — September 2013
-
så det godt - men ifht at DB f.eks. skulle være under et shortsqueeze, så er et køb på 60k ikke det helt store. Danske Bank handlede lige så voldsomt den anden vej.
-
I det hele taget syntes jeg handlen så godt fordelt ud. DK tog gevinst og udlandet er ved at vågne til noget potentiale
-
Den BTD er virkelig en gamechanger
-
tja jeg tror jeg shorter genmap-den er steget for meget på et tyndt grundlag og på grund af verdens fremadrettede økonomiske stilstand så er det tvivlsomt om kunde underlaget altså sundheds sektoren kan få frigivet penge til og købe de relativt dyre produkter
-
cykling - giv DB et ring og hør hvordan det går hos dem...
-
God weekend til jer alle!
-
Jeg skal ikke kunne sige om der er noget om snakken. Kan bare konstantere at han ævler løs om TA der aldrig holder stik, fordi han er tungt inde i aktien. Grunden til der er nogle der lytter til ham er nok fordi han er lidt mere veltalende end nogle af de andre hypere på EI
-
Tesla er det ikke en amerikansk Fingerprint ? handlet op på voldsomme forventninger der nærmest ikke kan indfries
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind