Aktiesnakken — September 2013
-
lige nu leverer vi faktisk flere realtidsaktier end nogensinde
-
bare ikke i dk
-
men skriv det i kommentarerne til tråden, det er en forsøgsperiode
-
altså vi tester noget af. lad os evaluere det og så tager vi en ny beslutning. PI er jo vores.
-
det er fordi i alle sammen har fokus på små danske mikroaktier istedet for et globalt fokus som aka
det er således jer der er problemet og ikke PI 
-
men altså ud fra en teknisk vinkel så virker det. Det kan så godt være at det ikke SPILLER. Men så må vi jo tage den derfra.
-
kunderne er ALDRIG problemet I89

-
som Jobs siger. Man skal ikke levere det kunderne vil have, for de ved ikke hvad de vil have før de har prøvet det nye bedste

-
jeg er ingen steve jobs desværre

-
genmab kommer vel med til december når den er C20

-
personligt synes jeg det er über fedt med dax, ftse og cac. Jeg skal nørde lidt italien også, der må være noget korrupt profit jeg kan få fingrene i
-
men jeg forstår godt hvorfor kunderne er forvirrede. Jeg stiller op! Men lad kommentarerne flyde ned i den tråd.
-
men kan det overhovedet betale sig at have kurser?? kan der sælges nok + abb. til at dække det? personligt bruger jeg aldrig kurserne herinde da jeg har terminalerne med både Wintrade og SAXO Trader kørende
-
nej det er en underskudsforretning for PI og har altid været det
-
man skal kunne eksekvere handler, det er der pengene er, men de er heller ikke for mange. De eneste der virkelig er gode til det er Nordnet. Jeg hører Saxo drengene klynker over de små kurtage penge
-
ja SAXO tjener langt størstedelen på valuta
-
yep
-
deutsche på den rigtige side igen med DDB. Kan godt lide møglerstatten idag. mangler bare carnegie og nordea på køber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind