Aktiesnakken — September 2013
-
men vil de beholde det hele selv?
-
stærkt nok.
-
baby ville ikke sove i nat, så brugte 2 timer på at genhøre Genmabs post ash seminar fra december. der er faktisk mange spændende ting man ikke lige fik med første gang.
-
i ilke
hvad hørte du -
Især omkring Humax-TF-ADC, Jans excitement var virkelig stor. Han bekræftede multiple INDs' the coming years. Men jeg lyttede mest omkring HexaBody for at få bekræftet de ting vi vidste
-
han siger tydeligt at deals på HexaBody vil være langt mere lukrative end de første vi så på DuoBody fordi den her platform kan forbedre eksisterende lægemidler
-
Det er ikke så galt nu her, men 1-2 timers søvn nogle uger i træk så tror jeg selv ikke Jan kan holge mig frisk

-
Bowers lyttede også til Post ASH i nat (mon han også er blevet far?) DDB køber ihvertfald

-
jeg har prøvet at fortælle mig kæreste at hun er min datter fra hun er 3 - 13 år
før og efter er hun morens ansvar 
-
mange tak

-
det er så sandt i89!
-
må jeg lige nævne at bakkfrost gør det godt igen

-
I vil nok se de fleste købe genmab i en periode

-
inkl undertegnede
-
Den er også kun lige kommet igang. Det er jo nu det først starter for alvor. Snart kan vi snakke om hvor meget udbytte vi får og hvor store buyback de kører

-
suppler under 250 er mit mantra
-
det skulle hellere have været suppler i 150

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind