Aktiesnakken — September 2013
-
og navnet er allerede lanceret - "Bitches Brew"
-
godmorgen
-
jeg kan godt forklare det bob, men gider ikke at være spilnørd
-
det er ret almindeligt i spilbranchen at distributøren også finansierer noget af udviklingen for så at få større royalites. Nu synes Starbreeze så det kunne være sjovere at kun have dem som distributør= mindre royalty = mere risk
-
så skal du nok spørge i gruppen hvad distributøren får idag. Tror det var 50%?
-
det lyder som 50% af 70%?
-
steam tager så 30%
-
jeg tror ikke de kan få steam til at afgive 30%, så det må være 505´s 35% der er i spil?
-
ja, bob, de kan ikke retroaktivt forhandle sig til flere royalites på de spil de har produceret.
-
det betyder vel basalt set også at de er blevet rigere
-
men vil de beholde det hele selv?
-
stærkt nok.
-
baby ville ikke sove i nat, så brugte 2 timer på at genhøre Genmabs post ash seminar fra december. der er faktisk mange spændende ting man ikke lige fik med første gang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind