Aktiesnakken — September 2013
-
desværre kan vi almindelige dødelige jo ikke kopiere buffets forsikringsstrategi.
-
Men det ville være demokratisk investering i stor stil, hvis hver tryg-aktionær fik lov til at forvalte deres respektive andel af flowet.....haha
-
haha ja Coller, men alt
-
du kan altså godt købe et forsikringsselskab, starte et, købe en stor aktiepost i et børsnoteret et og komme i bestyrelsen og dermed indirekte styre porteføljen mv. mange muligheder hvis du bare har nok $
-
jeg tror det er det frie cashflow som collersteen har sit blik på
-
Jeg tænker, at FED´s træk med at blive ved med at pumpe milliarder, kan give hovedpine. Første reaktion er fedt, nu stiger vi. Næste reaktion, de havde advaret om, at de ville stoppe, men nu fortsætter de - er det hele virkeligt så ringe ? Med andre ord, det går ikke skide godt, lad mig sælge nogle aktier før de andre gør det. Nå, vi må se, jeg har valgt at gøre ingenting i dag.
-
Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele. Dette, mine Herrer, er Indbegrebet af al Leve-Viisdom.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind