Aktiesnakken — September 2013
-
de kom altså på i går! og nu er de allerede trade halted
-
jeg troede faktisk de ville børsnoterede dandrit sepereat , og ikke bruge DKTI ?

-
Det virker godt nok amatøragtigt
-
jeg tror de har ged i organisationen.
-
ja de bruger ikke DKTI, det er GXG markets de noteres på, ikke på Nasdaq
-
men jeg kan godt se det står i meddelelsen....
-
hmmm....forstår ikke hvad der er gang i. Børsskallen virker vel trods alt kun på den børs den er noteret på?
-
nå det behøver jeg nok heller ikke at forstå. De er ihvertfald halted allerede.
-
en dag hvor vi er tilstrækkelig gamle leoloo

-
hahaha ja. Det ville nok blive en rimeligt tyk bog

-
men jeg synes folk skal læse den artikel fra business, der er et person galleri listet der, som man også kender andre steder fra i vores nærområde. Det kan skærpe appetitten på mere
-
men iøvrigt omkring den noget udskældte N.E.Nielsen (efter min mening med god ret) så er det flot at de fik rejst brøndby op.
-
Det har virkeligt krævet et håndværk.
-
ude til venstre i artiklen også et virksomhedsgalleri......
-
De får da også brugt pengene hurtigt: http://www.bt.dk/fodbold/transfer-bombe-kaempe-navn-paa-vej-til-broendby
-
ja det er ret flot
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind