Aktiesnakken — September 2013
-
Det afgørende er deres indtjening og omsætning

-
corning kører godt
-
nu 15 @aspekulant
-
aka, her en til dig i en stille time, omhandlende strategi. http://www.youtube.com/watch?v=wMLSrqYk0UE
-
tak conner. det er nok mere relevant end du tror

-
ja, det ser godt ud aka. Vi ramte ikke bunden, men det går den rigtige vej
-
er da i plus

-
ja da
-
Globalstar Inc. (GSAT) er i 1.07 btw - oppe 62% siden jeg nævnte den herinde - jeg er dog ikke med
-
"Assuming a favorable FCC ruling, we believe that several parties in addition to Amazon would be interested in Globalstar's network. At present, Globalstar's market valuation currently stands around $300 million. Adding the potential value of its spectrum to the value of its core business implies that the value of GSAT's stock could ultimately increase by approximately 600% to $2.2 billion."
-
Det er jo lidt som med jeres biotek - meget afhænger af en afgørelse fra X, men potentialet er stort
-
Deutsche får lov at købe mere ind.
-
ja aspekulant, det er risky bizz. corning er mere roligt
-
Ja, jeg er også mere til Corning
Gsat skal heller ikke ses som en anbefaling, bare et heads up på noget der kunne være interessant. (jeg har ikke planer om at købe pt) -
pandora nu i 230. den har også haft en pæn tur nu
-
men der kommer mere
-
Kom til at skrive den anden aften at AGF ville spille i rødt på søndag. De har nedlagt veto og Brøndby kommer til at spille i rødt. Kapitalen har endnu engang vist sit grimme ansigt! https://www.facebook.com/OddsetDK/app_431985446879190
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind