Aktiesnakken — September 2013
-
at han ikke kan regne peger på et stort problem for os specifikt og for folkeskolen generelt
-
der er ikke nogen der lytter til ham Solsen

-
FF har nok travlt med at pushe low-risk obligationer til pensionister i Silkeborgområdet
-
prøv at se hans track rekord på neuro og exiqon

-
Solsen Deutsche har købt 16K mere idag

-
haha BOB. Dette kunne være PAA´s og FF´s seneste hit http://www.youtube.com/watch?v=wvYqj5iUaco
-
PAA syntes jeg nu normalt er ret god, Han har dog været alt for fokuseret på Hazard Ratio mht. Arzerra
-
han glemte også at Genmab har valgt langt hårdene princip af independent review
-
73,5 i HLF, mon Bill Ackmann skider grønne grise?
-
det er nok også aktuelt hvordan patienterne gør. Hvad siger Roche hvis Arzerra er bedre på CR, duration of response, samt langt bedre på bivirkninger og 22,6 mod 23 i PFS måneder
-
herunder er de 22,6 vurderet strengere end de 23 (via investigator review)
-
Golf check mit SPPI chart her: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_post&postid=66487 sådan ser jeg den pt. og syntes det ligner udbrud ud af den lange nedtrend
-
Novod: on par with roche http://medwatch.dk/Top_picks_in_english/article5963089.ece#.Ujg9GajqsUQ.twitter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind