Aktiesnakken — September 2013
-
jeg aner ikke en skid om det ene eller andet, jeg er bare god til at bruge elektronik, ikke forstå det
investeringer i det har jeg også sjældent foretaget, men er modig med Globo, men det er jo mest pga. nøgletallene og ikke så meget det de laver. men at sælge high margin service fees på BYOD mobiles er noget jeg kan lide -
exactly, de har jo distributører der sælger deres produkter, det tjener de meget lidt på, men for at kunne bruge dem skal kunderne betale et månedligt fee til Globo, og det kan blive en rigtig god cash flow på sigt
-
66-66,5
-
+den stiger på god volumen
-
den var ikke handlet der men var i udbud
-
Nogle der foreslår køb af Bioport ?
-
*Bioporto
-
Bioporto kurser: 550k som prop i købssiden ned til 1.19 - og 65% køb http://norma.netfonds.no/ppaper.php?pape...
-
Nu i nævner volumen; Volumen i Star de seneste 9 dage svarer til ~55% af aktierne, og i går alene skiftede 17,7% af aktierne hænder..
-
Herbalife går i 72. Er dog ikke selv med mere
Men Bill Ackmann får godt nok tæst af Icahn, Soros etc. -
Dog meget dejligt at have Nordea på den rigtige side som største nettokøber.. nu er der selv. mange mindre nordea investorer der handler uafhængigt af Novod, men når hans kunder køber ind bør man tage det positivt, han forstår casen
-
ligesom Carnegie gør
-
nej

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind